Публічні закупівлі

Закупівлі Центру адаптації держаної служби до стандартів Європейського Союзу (далі - Центр) здійснюються  відповідно до річного плану
(Закон України «Про публічні закупівлі»)

Із планами закупівель Центру можна ознайомитись на веб-порталі ProZorro
Із закупівлями Центру можна ознайомитись на веб-порталі ProZorro

Порядок оскарження

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Оформлення інформаційного запиту

Для оформлення інформаційного запиту

усно: телефон +38 (044) 278-36-22, 278-36-44, 278-36-50

письмово: Прорізна 15, Київ, Україна, 01601, (6 поверх) Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу (на конверті вказувати "Публічна інформація");

Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:

- Від фізичної особи; (Зразок)

- Від юридичної особи; (Зразок)

- Від об’єднань громадян; (Зразок)

факс: (044) 278-36-50;

електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;

Заповнити спеціальну форму інформаційного запиту на сторінці Офіційного інтернет - представництва Президента України.

Контактна інформація

Найчастіші запитання

Найчастіші запитання

Доступ до публічної інформації

Доступ до публічної інформації

З метою забезпечення прозорості та відкритості діяльності Центру адаптації держаної служби до стандартів Європейського Союзу (далі - Центр), створення механізмів реалізації права на доступ до інформації, що знаходиться у його володінні, та інформації, що становить суспільний інтерес, в установленому законодавством порядку Центр забезпечує доступ до публічної інформації шляхом систематичного та оперативного оприлюднення інформації та відповіді на інформаційний запит.

Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним, який подається в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

З метою спрощення процедури оформлення запитів на інформацію пропонуємо оформляти запити за рекомендованою формою. Запит на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);

3) підпис і дату.

Запити на публічну інформацію подаються у робочі дні з 9.00 до 17.00 години (у п’ятницю та напередодні святкових днів – з 9.00 до 16.00 години):

усно: 

за телефоном +38 (044) 278-36-44

письмово: 

на поштову адресу: вул. Прорізна 15, м. Київ, 01601, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу (на конверті вказувати "Публічна інформація");

на електронну адресу:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Запити на публічну інформацію, які подаються особисто або за телефоном, не приймаються під час обідньої перерви (з 13.00 до 13.45).

Усі запити, що надійшли електронною поштою (поштою) у вихідні, святкові або неробочі дні, реєструються на наступний за цими днями робочий день.

У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформляє відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надає копію запиту особі, яка його подала.